Vizitke so še vedno aktualne in v uporabi pri mnogih podjetnikih in zasebnikih. Kljub porastu družbenih omrežij ter številnim novim komunikacijam je super, da imamo še podatke na papirju v primeru, da izgubimo telefon ali se zgodi kaj drugega nepredvidenega. Če se sprašujete, kakšne vizitke izbrati, odgovor ni enoznačen ampak je to odvisno od vase branže, namena vizitk in vašega podobe podjetja lai znamke. Pogosto je to tudi odvisno od okusa naročnikov, kar pa dostikrat ni najboljše, ker okus lahko ni izbran ali pa ne sledi trendom.
Torej kakšne vizitke potrebujete? Poglejmo, kako bi jih lahko izbrali sami. Najprej se vprašajte, za kaj jih boste potrebovali. Če ste na primer serviser in imate pogosto umazane roke ali vizitke daste nekomu, ki ima umazane roke, potem je dobro imeti plastificirane vizitke, ki se ne mažejo in ne zmočijo. Take vizitke so primerne tudi za tiste, ki imate veliko opravka z vodo in vlago. Plastificirane vizitke so drugače dobra izbora za vse branže, če želite, da bi bila barva tudi dolgo obst9ojna.
Če pa potrebujete posebne in lepe vizitke s posebnim tiskom, na primer z zlato ali srebrno barvo, potem priporočamo vizitke na lepem, debelem in strukturiranem kartonu. Največkrat se uporablja nežno rumenkasta podlaga papirja, lahko pa je tudi čisto bel, to je odvisno od vašega dizajna na vizitki.
Potem pa je še tretja možnost in sicer so najbolj klasične običajne vizitke, tiskane na digitalni stroj z običajnimi barvami in na običajnem trdem papirju. Te os najcenejše in so primerne za tiste, ki uporabljate vizitke pogosto in jih tudi dosti oddate.
Prednost takih vizitk je tudi, d se zelo hitro lahko prilagajajo spremembam, če menjate fotografije na njih, besedila lai logotip na primer. Dostikrat se menjajo tudi telefon in elektronski naslov ter ime zaposlene osebe. Tako da na podlagi teh podatkov lahko izberete prav vizitko.