Za prepoznavnost podjetij je logotip ključnega pomena. Lahko ga izdelate sami ali pa se za izdelavo obrnete na podjetje, ki se ukvarja s tem. Na spletni strani www.izdelava-logotipa.si si lahko preberete veliko koristnih informacij, med drugim tudi o tem, kakšne so cene izdelave in komu zaupati izdelavo. Če vas bodo s svojimi argumenti prepričali, lahko izdelavo logotipa zaupate tudi njim.
Preden se posvetimo opisu postopka izdelave, naj na kratko opišemo, kakšen je dober logotip – enostaven in v barvah, ki bodo vaše stranke povezale z dejavnostjo, ki jo opravljate. Psihologija pri izbiri barv je pri izdelavi zelo pomembna, saj ljudje določene barve povezujemo z določenimi dejavnostmi. V nadaljevanju navajamo nekaj primerov.
Rdeča barva je zelo močna. Primerna je, ko želite izstopiti iz množice, saj je igriva in mladostna. Če razmišljate bolj klasično, rdeča barva ni za vas. Zelena je pomirjujoča in povezujemo z zdravstvom in naravo. Zaradi svoje umirjenosti se lahko uporablja tudi v številnih drugih primerih. Za konec poglejmo še črno. Črna barva nas spominja na zaprtost ali mračnost, po drugi strani pa na prestiž. Črni logotipi so videti elegantno, moderno in razkošno. Pogosto je pisava ob logotipih v črni barvi.
Postopek izdelave logotipa poteka tako, da se pogovorite z grafičnim oblikovalcem, ki vam bo postavil vrsto vprašanj. Na podlagi vaših odgovorov si bo ustvaril sliko o tem, kaj si želite in kaj pričakujete. Že med pogovorom boste oblikovalca tudi vi lahko vprašali stvari, ki vas v zvezi z logotipom zanimajo. Na podlagi pogovora grafični oblikovalec izdela osnutek logotipa. Po navadi se izdela več osnutkov, med katerimi se lahko izbira. Sledi zaključevanje oblikovanja izbrane verzije logotipa.
Pri izdelavi logotipa se morate z oblikovalcem tudi dogovoriti, da vam pripravi datoteke v vektorski obliki, saj se pogosto zgodi, da pri nizkocenovnih ponudbah za oblikovanje logotipa, ta del ni vključen. Zakaj je to pomembno? Vsak logotip se kasneje uporablja na različnih tiskovinah, izdelkih, prevoznih sredstvih in v teh primerih tiskarji ali oblikovalci potrebujejo vektorski zapis logotipa. Če ga nimate, je treba logotip sestavljati še enkrat. V takšnih primerih se zgodi, da so logotipi na različnih materialih med seboj različni.